bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
از دیرباز، نگهداری و حفاظت از اموال و دارایی‌ها در برابر حوادثی نظیر سرقت، آتش‌سوزی و ... یکی از مهمترین نگرانی‌های ما بوده است.

از دیرباز، نگهداری و حفاظت از اموال و دارایی‌ها در برابر حوادثی نظیر سرقت، آتش‌سوزی و ... یکی از مهمترین نگرانی‌های ما بوده است.
اما امروزه و با پیشرفت تکنولوژی، گاوصندوق‌های نسوز و ضدسرقت، به بهترین راهکار برای حفاظت از اسناد، مدارک ، جواهرات، و دارایی‌های گران بها بدل شده اند.

ارزهای خارجی، جواهرات، کالاهای سرمایه‌ای، اسناد و مدارک و ... در صورت مفقودی، سرقت و یا آسیب دیدگی، می‌توانند علاوه بر زمان و سرمایه از دست رفته، خسارات جبران ناپذیری مادی را به ما وارد کنند. از همین رو، نگهداری این موارد، نیازمند فضایی ایمن و مناسب می‌باشد! اما بهترین انتخاب چه خواهد بود؟

گاوصندوق نسوز واقعی چه ویژگی دارند

مناسب‌ترین انتخاب، فضایی خواهد بود که هر گونه نفوذ و دسترسی غیرمجاز به هر نحو را محدود و غیرممکن ساخته و حتی در مواردی نظیر سوانح طبیعی و یا آتش سوزی نیز، حافظ سرمایه ما باشد؛ که امروزه این وظیفه مهم، به گاوصندوق‌های نسوز و ضد سرقت محول شده است.

ویژگی های گاوصندوق ضدسرقت

گاوصندوق‌های نسوز و ضد سرقت، با توجه به برند تولید کننده، از سطوح متفاوتی از امنیت و نیز طراحی و ابعاد مختلف برخوردار هستند.

در میان برندهای تولیدکننده گاوصندوق، برند سدید، با استفاده و بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی‌های تولید گاوصندوق‌های ایمن و حرفه ای در دنیا و همچنین با اتکا به تجارب و تخصص واحد طراحی و تولید، نوآوری‌های مثال زدنی را در راستای ارتقاع سطح امنیتی گاوصندوق های نسوز و ضد سرقت انجام داده است.

مواردی نظیر قرار گیری لولاهای صندوق در داخل(در راستای جلوگیری از برش لولاهای درب توسط سارق)، تولید و مونتاژ صندوق با نهایت ظرافت، برای از بین بردن فاصله درز بین درب صندوق، در راستای جلوگیری از ورود دیلم یا ابزار تخریب به شیار درب، استفاده از ضخیم‌ترین ورق‌های فولادی ST37 10 و 4 میلی‌متری در درب و بدنه صندوق‌ها، بکارگیری سیستم امنیتی قفل خودکار زبانه‌ها در صورت تلاش برای نفوذ و یا تخریب قفل توسط سارق و یا تجهیز و نصب صندوق‌ها با رول بولت‌های فولادی، را می توان در راستای غیرممکن سازی جابجایی صندوق توسط سارق اشاره کرد.

اما یکی از مهم ترین ویژگی‌های این صندوق‌ها، نسوز بودن آنهاست تا در صورت بروز آتش‌سوزی، سرمایه اموال ما و دارایی های ما، از گزند آسیب مصون بمانند. در تولید و طراحی صندوق‌های نسوز و ضدسرقت سدید، بالا ترین سطح استاندارد در نظر گرفته شده و از پیشرفته‌ترین روش های روز دنیا در راستای تولید گاوصندوق تماما نسوزاستفاده شده است و به هیچ‌وجه از روش‌های منسوخ شده‌ای نظیر پر کردن بدنه صندوق با بتن و یا سیمان استفاده نشده است!

ویژگی های گاوصندوق نسوز

گاوصندوق نسوز سدید به مدت 2 ساعن در دمای 900 درجه سالم می ماند

شرکت سدید، از روش های انحصاری و تخصصی برای تولید گاوصندوق های نسوز و ضد سرقت در راستای محافظت از سرمایه و اموال شما در برابر حریق استفاده می‌کند!

مواردی نظیر قرارگیری پوشش پشم سنگ(Rock Wool) در جداره میانی ورق‌های بدنه صندوق (راک وول سرباره فولاد است که تا 21 برابر نارسانایی بیشتری نسبت به بتندارد) و یا طراحی پله‌ای جداره‌های داخلی درب صندوق و پر کردن آن با نوار دودبند که با افزایش حرارت ناشی از آتش، حجم نوار دود بند تا 7 برابر افزایش داشته و منجر به وکیوم شدن داخل صندوق شده و گرما به داخل صندوق نفوذ نخواهد کرد.

با وجود فاصله طبقات از بدنه صندوق جهت جلوگیری از انتقال حرارت و نیز انتخاب جنس ام دی اف برای طبقات جهت نارسایی حرارتی بیشتر!

شیک بودن گاوصندوق های نسوز

علاوه بر شاخصه‌های امنیتی گاوصندوق، زیبایی داخلی و خارجی صندوق نیز بسیار حائز اهمیت است. از همین رو، سدید با پوشش داخلی تماما تریم چرم درجه یک و نیز استفاده از بهترین متریال مولتی استایل در فضای داخلی، طبقات متحرک ‌ام دی اف و کارگذاری چراغ پورتابل در داخل صندوق، فضای داخلی صندوق را نیز به بهترین شکل طراحی کرده است.

شرکت سدید، برای تمامی کاربری‌ها و فضاها نظیر اداری، تجاری، خانگی و ... محصولات اختصاصی و متناسب با کاربری و نیاز مخاطبین، تولید می‌کند.

گاوصندوق نسوز سدید به قفل های LE و PRO مجهز هستند.

گاوصندوق نسوز و ضدسرقت مدل 1000LE

گاوصندوق نسوز و ضدسرقت سدید مدل 1000، با قفلLE، صندوقی بسیار امن و با فضای داخلی مناسب، از سری گاوصندوق های نسوز و ضدسرقت سدید است. این صندوق کاملا جادار بوده و برای نگهداری اشیای ارزشمند نسبتا بزرگ مثل انواع دوربین‌های عکاسی، لپ تاب، هارد اکسترنال، طلا، جواهرات و سایر کالاهای سرمایه‌ای کاربردی است. این گاوصندوق با ویژگی فنی زیر ارائه شده است: بدنه‌ی فوق مستحکم با ورق‌های فولادی ST37 با ضخامت درب 10 و بدنه 4mm ، مقاوم در برابر سرقت و حریق، قفل‌بندی پیشرفته و رمز مانیتوردار.

ویژگی گاوصندوق نسوز 1000 با قفل LE

  • سیستم ضدسرقت منحصربه فرد که درصورت اقدام به تخریب و یا نفوذ به قفل، تمام زبانه‌ها بطوراتومات قفل شده و امکان سرقت را بسیارسخت می‌کند.
  • فعال شدن آژیر هشدار ضربه و جابجایی
  • نمایش تاریخچه بازگشایی صندوق
  • مخفی سازی رمز ورودی نمایشگر
  • ورود قفل به حالت ذخیره باتری
  • تنظیم تاریخ و ساعت
  • تولید صندوق با جزییات مهندسی دقیق مانند اینکه برای ایجاد نارسایی حرارتی، از طبقات mdf پرتابل استفاده شده و این طبقات با فاصله اندکی از بدنه قرارگرفته اند.
  • لولاهای داخلی و مخفی که علاوه‌‌بر سادگی‌و‌زیبایی، امکان برش توسط سارق را غیرممکن می‌کند.

طراحی داخلی گاوصندوق 1000 سدید

  • پوشش فضای داخلی با چرم مصنوعی باکیفیت
  • صندوقچه داخلی با قفل مجزا برای ایجاد امنیت بیشتر برای اقلام کوچکتر
  • صندوقچه مخفی با قفل مجزا در کف صندوق
  • طبقه mdf قابل جابجایی

نسوز بودن گاوصندوق مدل 1000 سدید

نسوز بودن و مقاومت دربرابر آتش‌سوزی به مدت 120 دقیقه دردمای 900 درجه با استفاده از:

  • الیاف عایق پشم‌سنگ (Rock Wool) به‌عرض 3 cm در بین ورق‌های فولادی بدنه و درب
  • نوار دودبند دور درب که در مواجهه با آتش، 7 برابر متورم شده و صندوق را وکیوم کرده و مانع از ورود حرارت به داخل صندوق می‌شود.
  • طراحی پله‌ای دور درب، برای جلوگیری از ورود حرارت مستقیم به داخل صندوق.
  • نصب به زمین با 3 رول بولت فولادی از کف، با مقاومت 250 kg به ازای هر رول‌بولت، حمل توسط سارق را غیرممکن می‌کند.
  • رنگ خارجی از نوع پودری کوره‌ای الکترواستاتیک که علاوه‌ بر کیفیت، دوام خوبی در برابر خط ‌و‌خش و زنگ‌زدگی داشته و مناسب برای مناطق مرطوب است.

خرید گاوصندوق نسوز ایمن و حرفه ای را با سدید تجربه کنید.

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: