bazarnews

کد خبر: ۱۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
تخفیف‌ 10% فروش محصولات فرآب صنعت
جشنواره فروش "محصولات ایرانی" شرکت مهندسی فراب صنعت به مناسبت شروع تابستان از 1 تیرماه آغاز و تا تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت. این محصولات شامل پکیج های تصفیه فاضلاب (بهداشتی - صنعتی)، انواع سپتیک تانک، انواع چربی گیر و برج خنک کننده فایبرگلاس می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی فرآب صنعت، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت همچون پکیج تصفیه فاضلاب ، سپتیک تانک ، چربی گیر و برج خنک کننده با عنوان جشنواره "محصولات ایرانی" به مناسبت شروع فصل تابستان و در دوره زمانی یک فصل برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند انواع سپتیک تانک پلی اتیلن ، سپتیک تانک فایبرگلاس ، سپتیک تانک بتنی - انواع چربی گیر از جنس فایبرگلاس و پلی اتیلنی مناسب آشپزخانه های رستوران ها و تالارها، برج خنک کننده مخروطی مکعبی و صنعتی از جنس فایبرگلاس و همچنین پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی و بهداشتی را از طریق دفتر مرکزی تهران و با 10% تخفیف ثبت سفارش نموده و تهیه نمایند.

مهندس مهدی رحیمی مدیرعامل شرکت شرکت مهندسی فرآب صنعت مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست وتصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

جشنواره فروش

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: از آنجاییکه فروش محصولات با کیفیت ایرانی به مشتریان محترم، از بزرگترین اهداف شرکت مهندسی فرآب صنعت می باشد، این شرکت تمام تلاش خود را خواهد نمود تا به این هدف دست یافته و با برگزاری جشنواره های اینچنین، کارفرمای محترم را ترقیب به استفاده از محصولات 100% ایرانی و با کیفیت نماید.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: