bazarnews

کد خبر: ۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
مدیرعامل بازرگانی دولتی:
از 12 هزار و نیم میلیارد تومان گندم خریداری شده تنها 6 هزار میلیارد تومان پرداخت شد که مابقی تا پایان فصل برداشت گندم پرداخت خواهد شد.
بازار نیوز- علی قنبری مدیر عامل بازرگانی دولتی پیرامون برداشت گندم تصریح کرد: تا به امروز 9600 تن گندم به مبلغ 12 هزار و نیم میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شد که 6 هزار میلیارد تومان پرداخت گردید و مابقی تا پایان فصل برداشت پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به 31 استان زیر کشت گندم، افزود: فصل برداشت استان های گرمسیر به پایان رسده و با برداشت نیمی از استان های سردسیر پیش بینی می شود بیش از 13 میلیون تن گندم برداشت شود و با این شرایط  برای صادرات گندم آمادگی داریم.

مدیرعامل بازرگانی دولتی با بیان اینکه خرید نزدیک به 10 میلیون تن گندم یکی از پروژه های بزرگ دولت می باشد، تاکید کرد: منابع این پروژه با کمک سه حوزه دولت، تسهیلات بانکی و شرکت بازرگانی دولتی از محل داخلی پرداخت می شود که با اندکی تاخیر تا یک ماه و نیم دیگر یعنی پایان فصل برداشت گندم پرداخت خواهد شد.

قنبری خاطرنشان ساخت: این پروژه به مبلغ نزدیک به 13 هزار و چهارصد میلیارد تومان که یکی از بزرگترین پروژه های دولت می باشد نیازمند مساعدت کشاورزان برای دریافت حق برداشت می باشد که با اندکی تاخیر مواجه شد که از کشاورزان عزیز درخواست همکاری برای انجام این مهم داریم.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: