bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
قائم مقام خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به رویکرد‌های حمایتی رئیس جمهور شهید در حوزه صنعت، تولید را به عنوان مهمترین دغدغه اقتصادی ایشان برشمرد.

گروه صنعت معدن و تجارت بازارنیوز؛ سعید ترکاشوند؛ «آرمان خالقی» قائم مقام خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در گفتگو با بازارنیوز پیرامون رویکرد شهید آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» در حوزه صنعت اظهار کرد: رویکرد شخص رئیس جمهور شهید کشورمان در این بخش مبتنی بر حمایت از واحد‌های تولیدی بود. متاسفانه دولت سیزدهم به واسط حادثه ناگواری که برای ایشان به وقوع پیوست، نتوانست بخش قابل توجهی از ماموریت و برنامه‌های مهم خود در حوزه تولید را به سرانجام برساند، یعنی اقدامات این دولت به یکباره قطع شد.

تولید، مهمترین دغدغه اقتصادی شهید جمهور
قائم مقام خانه صمت ایران تصریح کرد: در حال حاضر نشان‌های واضح این رویکرد را می‌توان در جلسات رئیس جمهور شهید با فعالان اقتصادی و همچنین بازدید از واحد‌های تولیدی استان‌ها در طول سفر‌های استانی ایشان مشاهده کرد.


وی تصریح کرد: اظهار نظر‌های آیت الله رئیسی در طول دوران ریاست جمهوری خود در گردهمایی‌های صنعتی کشور به گونه‌ای بود که تولیدکنندگان احساس می‌کردند که رویکرد رئیس جمهور کاملاً متکی بر حمایت از تولید و صنعتگران کشور است. دستورات ابلاغی ایشان به سیاست‌گذاران اقتصادی و صنعتی کشور  همگی گواهی بر تصدیق این امر محسوب می‌شوند.


خالقی خاطرنشان کرد: در طول تقریباً سه سال گذشته، تولید مهمترین دغدغه اقتصادی رئیس جمهور بود. در این سال‌ها اگر تولیدکننده‌ای پیرامون یک موضوع خاص گلایه‌ای داشت و آن را به گوش رئیس جمهور می‌رساند، ایشان سریع موضوع مذکور را به دستگاه ذی‌ربط با آن ارجاع می‌داد.


قائم مقام خانه صمت در پایان تاکید کرد: این روحیه رئیس جمهور برای تولیدکنندگان کشور قابل توجه و در عین حال قابل تقدیر بود. ایشان همیشه گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات تولیدکنندگان داشت. به عنوان مثال اگر در یک هفته سفر استانی پیش نمی‌آمد در آن هفته ایشان از یک واحد تولید بازدید به عمل می‌آورد.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: