bazarnews

کد خبر: ۳۴۶۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
معارفه سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری، عصر امروز برگزار و ابراهیم صادقی فر به عنوان سرپرست این صندوق منصوب شد.
بازار نیوز -  مراسم معارفه ابراهیم صادقی فر سرپرست جدید صندوق بازنشستگی کشوری، عصر امروز با حضور احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و تعدادی ازمدیران ومعاونان صندوق برگزار شد.

در این مراسم میدری و صادقی فر از عملکرد سه ساله صندوق بازنشستگی کشوری به مدیریت اسلامیان و تلاش های او تقدیر و قدردانی کردند.

قرار است مراسم تودیع و معارفه اسلامیان و صادقی فر، پس از بازگشت ربیعی از سفر، با حضور وزیر و جمعی از بازنشستگان، برگزار شود.

گفتنی است پس از استعفای محمود اسلامیان از مدیرعاملی صندوق بازنشستگی کشوری، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حکمی ابراهیم صادقی فر را موقتا به عنوان سرپرست این صندوق منصوب کرد.

صادقی فر پیش از این معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و سابقه حضور در سمت هایی چون مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و همچنین مدیریت پژوهش موسسه کار و تامین اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تجربه کرده است.
تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
0
سلام.
پست چهارم آقای صادقی فر مبارک.
۱-مشاور وزیر
۲- مدیرکل حوزه وزارتی
۳- سرپرست معاونت فرهنگی
۴- سرپرست صندوق بازنشستگی
عجب سوپر منی هستند ایشان! البته ایشان کمتر در هیچ یک از دفاتر کار خود دیده شده اند و احتمالا اعتقاد به مدیریت از راه دور دارند!!!
البته وزارتخانه ای که می تواند یک سال بدون معاون فرهنگی، ۶ ماه بدون معاون اقتصادی و یا سرپرست، ۳ ماه بدون مدیر و یا سرپرست صندوق روستائیان و عشایر اداره شود و آب هم از آب تکان نخورد؛ یعنی در آن کاری انجام نمی شود و خود جناب وزیر کار هم می توانند یک تنه همه پست ها را داشته باشند و واقعا نیازی به دیگران نیست!
در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، کلیدی ترین پست های اقتصادی وزارت کار(که متولی اشتغال در کشور و پاسدار منافع بیش از نیمی از جمعیت کشور به طور مستقیم و غیر مستقیم، است.)  فاقد مدیر و یا سرپرست می باشد!
این عجیب ترین اتفاق در کل تاریخ اداری کشور است!
آقای صادقی فر قبلا فقط یه کارشناس ساده در موسسه کار و تامین اجتماعی بودند و بدون هیچ گونه سبقه اقتصادی و فنی، یک شبه دارای ۴ پست شدند!
آخه بازنشستگان، پرسنل وزارتخانه و مجموعه های تابعه و خانواده هایشان چه گناهی کردند که باید تاوان ندونم کاری این و آن را بدهند؟!
میلیاردها تومان اختلاس در صندوق بازنشستگی اتفاق افتاده ولی آقای اسلامیان که باید با مفاسد اقتصادی موجود و در زمان تصدی خود مبارزه کنند؛ به جای ماندن و پاسخگو بودن به نهادهای نظارتی، به خود چهره حق به جانب و یک مبارزه خسته از مفاسد اقتصادی را می گیرند و استعفا می دهند. یعنی زیرکانه از پاسخگویی به عملکرد ضعیف خود در برابر مراجع زیربط شانه خالی می کنند و هیچ کس هم در این میان نمی پرسد که چرا؟!
عجبا و وااسفا!
خدا آخر و عاقبت همه رو بخیر کند.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: