bazarnews

کد خبر: ۴۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
گزاش توییتری/
مناطق آزاد تجاری-صنعتی ایران با وسعت بالا و بدون تعیین حوزه فعالیت خاص که عملکردش به #گردشگری و #قاچاق_قانونی خلاصه می‌شود، ابتکار کیست؟

گروه بازرگانی بازار نیوز: با توجه به فعالیت فعالان سیاسی، اقتصادی و رسانه ای در شبکه های اجتماعی،بازار نیوز به صورت روزانه مواضع کاربران این شبکه اجتماعی را منتشر خواهد کرد.

کاربر حسام پژوهشگر مناطق آزاد در رابطه با مناطق آزاد نوشت:

کشورهای مختلف وسعت محدودی را برای فعالیت اقتصادی #معین از مقررات گمرکی و مالیاتی معاف می‌کنند و نام آن را #منطقه_آزاد می‌گذارند. مناطق آزاد تجاری-صنعتی ایران با وسعت بالا و بدون تعیین حوزه فعالیت خاص که عملکردش به #گردشگری و #قاچاق_قانونی خلاصه می‌شود، ابتکار کیست؟

مناطق آزاد ایران با این عملکرد، ابتکار کیست؟

مهدی مهرپور سردبیر نود اقتصادی در صفحه توییتر خود نوشت:

جهانگیری: با نفوذی که دارند تبدیل به عضوی از بودجه شده‌اند که در ابتدا 1میلیارد بود، بعد به 5میلیارد و در حال حاضر تا 20 میلیارد رسیده! فصل بودجه آمد و خط سرکار گذاشتن افکار عمومی آغاز شد! خودشان میدانند 20میلیارد تومان در مقابل 900هزار میلیارد تومان بودجه شرکتهای دولتی هیچ است!

مناطق آزاد ایران با این عملکرد، ابتکار کیست؟

کاربر هادی موسوی در صفحه‌ی توییتر خود نوشت:

جهانگیری: بودجه دولت، تبدیل به گوشت قربانی شده. تقصیر رئیستونه، رئیس. وقتی از زمان تعیین وزرا امتیاز میدید و کابینه رو سهامی عام می کنید، نهادهای قدرت هم هی پیش روی میکنن. به رئیس بگو بجای معامله با نهادهای قدرت، با مردم معامله کنه. ضرر نمکینه.

مناطق آزاد ایران با این عملکرد، ابتکار کیست؟

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت:

باید سرمایه گذاری های عمرانی را افزایش دهیم و درکنار آن هزینه های جاری از جمله سفرهای خارجی #دولت و نمایندگان #مجلس و همایش ها کاهش یابد و این شدنی است البته حقوق و دستمزد هم به تناسب رشد #تورم باید افزایش یابد

مناطق آزاد ایران با این عملکرد، ابتکار کیست؟

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: