bazarnews

کد خبر: ۹۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: تردد از مرزهای استان برای مسافران به مدت دو هفته ممنوع است و فقط افرادی که در عراق مشغول به کار هستند با ارائه گواهی اشتغال حق خروج دارند.

 محمد ابراهیم زارعی روز پنجشنبه در سی و سومین جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در سنندج اظهار کرد: شش شهر استان در وضعیت قرمز و سه شهر نارنجی است و در شهرهای وضعیت قرمز بجز مشاغل سطح یک باید کلیه مشاغل بسته شوند و در شهرهای نارنجی تنها مشاغل سطح یک و دو فعال خواهند بود.

وی با اشاره به ممنوعیت برگزاری مراسم مذهبی در مساجد افزود: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا باتوجه به شرایط موجود استان برگزاری نماز جمعه و جماعت در مساجد ممنوع است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با تاکید بر اجرای سریع و دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا اظهار داشت: از امروز ۱۹ فروردین همه فرمانداران استان کردستان مکلف هستند اجرای این مصوبات را پیگیری و تیم‌های نظارتی نیز بر اجرای کامل این دستور العمل ها نظارت کنند.

در حال حاضر ۳۸۶ بیمار در مراکز درمانی کردستان بستری هستند که ۱۷۹ نفر آنها مربوط به سنندج است.

۵۶ بیمار بدحال در بخش آی‌سی‌یو تحت مراقبتهای ویژه قرار دارند و یک‌هزار و ۱۲۵ نفر در استان از اسفند ۱۳۹۸ تاکنون قربانی کرونا شده‌اند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: