bazarnews

کد خبر: ۲۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
منشا بازی کردن در ترکیب تیم پرسپولیس را دوست دارد. اینکه در این تیم هم همانند پیکان توپ های زیادی به او ختم شود و بتواند گل بزند. اما تا به امروز شرایط این چنین نبوده است.
بازار نیوز - با همه تکذیب ها و تایید ها منشا از اینکه در تیم پرسپولیس فیکس نیست ناراحت است و شاید بهانه ی پاس ندادن نشانه ای برای اثبات این ناراحتی است. برانکو زوح مهدی طارمی و علی علیپور را به زوج او و آقای گل فصل قبل لیگ برتر ترجیح می دهد و این اتفاقی بود که در بازی اخیر پرسپولیس رخ داد. شاید همین ناراحتی بود که سبب شد منشا در پایان بازی با نفت تهران آشفته شود و به گرفتن تست دوپینگ توسط ماموران نادو اعتراض کند در صورتی که منشا خوب می داند بازیکنان برای انتخاب تست دوپینگ به صورت رندوم انتخاب می شوند و این طور نیست که ماموران نادو از روی عمد بخواهند هر هفته از یک بازیکن تست دوپینگ بگیرند.

از آنجایی که منشا مهاجمی است که دوست دارد فیکس بازی کند و گل بزند در صورت ادامه این روند شاید تصمیم تازه ای بگیرد. مثلا جدایی. کاری که فصل گذشته ساسان انصاری انجام داد و بعد از جدایی از پرسپولیس به فولاد رفت و گل های متعددی به ثمر رساند. به هر صورت فصل نقل و انتقالات پرسپولیس به پایان نرسیده است و منشا این فرصت را دارد اشتباه خود را در انتخاب تیم جبران کند.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: