bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
تکمیل زنجیره تولید در مجتمع فولاد نطنز مجتمع فولاد و ذوب آهن نطنز با هدف ایجاد زنجیره فولاد سازی کشور و به منظور تامین بخشی از نیاز بازار فولاد، فعالیت خود را در ابتدا با تولید انواع میلگرد شاخه و کلاف صنعتی و ساختمانی با مدیریت اقای دکتر جواد توکلی طرقی که دارای سابقه طولانی در این صنعت می‌باشند، آغاز نمود.

تکمیل زنجیره تولید در مجتمع فولاد نطنز مجتمع فولاد و ذوب آهن نطنز با هدف ایجاد زنجیره فولاد سازی کشور و به منظور تامین بخشی از نیاز بازار فولاد ، فعالیت خود را در ابتدا با تولید انواع میلگرد شاخه و کلاف صنعتی و ساختمانی با مدیریت اقای دکتر جواد توکلی طرقی که دارای سابقه طولانی در این صنعت می باشند ، آغاز نمود .

سپس در راستای جلوگیری از واردات شمش فولادی مورد نیاز خطوط نورد مجتمع ، نسبت به راه اندازی کارخانه ذوب آهن و تولید شمش فولادی به روش کوره‌های قوس‌الکتریکی تحت عنوان شرکت ذوب آهن نطنز اقدام نمود . در سال جاری نیز به منظور تکمیل بخش مهمی از زنجیره تولید فولاد از سنگ‌آهن تا محصولات نهایی ، با در اختیار داشتن معدن سنگ‌آهن و راه اندازی خط تولید کنسانتره آهن، علاوه بر تولید انواع شمش و میلگرد کلاف صنعتی‌ و ساختمانی موفق شد با تکمیل سبد محصولات خود علاوه بر تأمین نیاز مشتریان و ذینفعان فعال در این زمینه ، با عرضه نهاده‌های اصلی و مواداولیه این صنعت مادر به ویژه در بخش سنگ اهن و کنسانتره آهن، نیاز مشتریان جدید در صنایع بالادستی و پایین‌دستی بخش های فولادی‌ و معدنی کشور را تامین نماید.

در همین راستا کلیه تجار و فعالان در تمامی بخش‌های حوزه صنعت فولاد و معدن سنگ‌آهن می توانند برای تامین کالاهای موردنیاز خود با شماره‌ های 021-38 73و 9-88901030-021و09123844194 و 09123255109 ۰۲۱و یا از طریق ایمیل تماس حاصل فرمایند.

پایان پیام//

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: