bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
برای پیشرفت در حوزه کسب و کار‌های مختلف تبلیغات بسیار مهم است. امروزه یکی از روش‌های پر طرفدار تبلیغاتی چاپ پلاستیک است.

 

برای پیشرفت در حوزه کسب و کار‌های مختلف تبلیغات بسیار مهم است. امروزه یکی از روش‌های پر طرفدار تبلیغاتی چاپ پلاستیک است. این روش برای اکثر کسب و کار‌ها کاربرد داشته و در ذهن مشتری ماندگاری بیشتری دارد. استفاده از نایلون تبلیغاتی به نسبت ارزان بوده و چون مشتری از آن زیاد استفاده می‌کند، تأثیر زیادی در تبلیغ کسب و کارتان دارد. بهتر است اطلاعات خود را درباره این روش تبلیغاتی بالا برده سپس برای آن اقدام کنید.

 

نایلون تبلیغاتی چیست؟

نایلون تبلیغاتی یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای تبلیغ کسب و کار‌ها مختلف است که امروزه به طور چشمگیری افزایش یافته است. در کسب و کار‌ها و فروشگاه‌های مختلف کاربرد وسیعی داشته و نمی‌توان جایگزین مناسبی برای آن درنظر گرفت. در اصل این پلاستیک یک بنر تبلیغاتی بوده و به نوعی مشتری را جذب می‌کند. وقتی یک فرد از فروشگاهی خرید کرده و نایلون‌های تبلیغاتی فروشگاه را در دست داشته و در شهر حرکت کند، برای شما تبلیغات غیر مستقیم انجام می‌دهد.

با این اقدام شما در زمان کوتاهی شناخته شده و مشتریان بیشتری را جذب می‌کنید. این کار در عین حال که خیلی هوشمندانه است، از نظر هزینه‌ها نیز مقرون به صرفه بوده زیرا چندین بار توسط هر فرد استفاده می‌شود. این مدل نایلون‌ها در دو کیفیت درجه یک و درجه دو به بازار عرضه می‌شوند. اگر به دنبال نایلون تبلیغاتی ارزان هستید، پیشنهاد می‌شود با مجموعه نیک پلاست در ارتباط باشید.

نایلون و نایلکس تبلیغاتی

انواع مدل نایلون تبلیغاتی

نایلون تبلیغاتی در چهار مدل وجود دارد که در زیر بررسی می‌شوند:

نایلون دسته رکابی: این مدل نایلون دسته دار و بسیار پر مصرف بوده و در بیشتر فروشگاه‌های زنجیره‌ای استفاده می‌شود. دسته این پلاستیک به بدنه آن وصل بوده و حتماً در روز از آن استفاده می‌کنید.

نایلون دسته‌بندی: در بیشتر مغازه‌های لباس فروشی و بوتیک‌ها از این مدل پلاستیک‌ها استفاده می‌شود. ظاهر آن شیک بوده و زیباتر است.

نایلون دسته موزی: دسته این مدل نایلون‌ها در خود پلاستیک برش خورده است. به دلیل آنکه دسته آن شبیه دسته کارتون‌های موز است، به این نام معروف است.

نایلون دسته تقویت: این مدل همان نایلون دسته موزی است، اما روی دسته آن یک نایلون بیشتر قرار گرفته است. این کار برای تقویت بیشتر پلاستیک و بالا بردن تحمل آن انجام می‌شود.

نمونه چاپ نایلون

انواع چاپ پلاستیک تبلیغاتی

برای چاپ روی پلاستیک روش‌های مختلفی استفاده می‌شود که عبارتند از:

چاپ سیلک: خیلی از کسب و کار‌ها تبلیغات خود را در حجم کمتری انجام داده و نیاز به تناژ بالا ندارند. برای این افراد چاپ سیلک پیشنهاد شده و می‌توانند طرح خود را بر روی پلاستیک چاپ کنند. برای این کار از یک دستگاه مکانیکی کوچک استفاده شده و به شکل تک رنگ یا دو رنگ و دستی انجام می‌شود. برای تبلیغات‌های حداقل هزار عدد بسیار مناسب است.

چاپ هلیو: برای تیراژ‌های بالا استفاده شده و از سیلندر فلزی حکاکی شده برای آن استفاده می‌شود. معمولاً برای تیراژ‌های بالای یک تن و سفارشات چاپ تمام رنگی استفاده می‌شود.

چاپ فلسکو: در این روش از کلیشه‌هایی از جنس پلاستیکی یا ژلاتینی استفاده می‌شود. روش انجام آن نیز به صورت رولی است.

چاپ افست: این روش چاپ نایلون تبلیغاتی برای تیراژ‌های پایین مناسب است. کیفیت آن بالا بوده و قیمت مناسبی دارد به همین دلیل پر طرفدار است.

C:\Users\rayangostar\Desktop\Zero-to-one-hundred-nylon-print-shop33-min.jpg

مزایای نایلون تبلیغاتی

استفاده از نایلون تبلیغاتی مزیت‌های متعددی دارد باعث شده است تا اکثر کاسبان و افراد از آن استفاده کنند. مهم‌ترین مزایای استفاده از نایلون تبلیغاتی عبارتند از:

  • این روش تبلیغاتی ارزان بوده که به قول معروف یک تیر دو نشان است. علاوه بر تبلیغات مشاغل می‌توان کالا‌های خود را با آن ارائه داد.
  • می‌توانید اطلاعات تماس و آدرس خود را بر روی آن درج کرده تا افراد راحت شما را پیدا کنند.
  • این روش برند شما را در ذهن مشتری حک کرده و باعث ماندگاری بیشتر می‌شود. با این اقدام بین شما و مشتری یک ارتباط ایجاد می‌شود که به واسطه آن برندتان شناخته می‌شود.
  • با استفاده از این محصول می‌توانید از رقبای خود پیشی گرفته و کسب و کار خود را متمایز کنید.
  • یک روش گسترده برای تبلیغ بوده و افراد جدیدی را با کسب و کارتان آشنا می‌کند.
  • کیفیت و ماندگاری بالا داشته و بار‌ها مشتریان از آن استفاده می‌کنند. این موضوع سبب دیده شدن شما به دفعات بالا توسط افراد مختلف می‌شود.

نکات مهم برای طراحی نایلون تبلیغاتی

در هنگام طراحی نایلون تبلیغاتی باید نکاتی را در نظر بگیرید. در این صورت طراحی زیبا و منحصر به فردی را انجام خواهید داد. مهم‌ترین این نکات عبارتند از:

  • از فونت خوانا و ضخیم استفاده شود.
  • بهتر است فایل طراحی بدون ترام و تک رنگ باشد.
  • در صورت استفاده از طرح‌های چند رنگ رنگ‌ها باید حداقل یک سانتیمتر از یکدیگر فاصله داشته باشند.
  • از باکس‌های یکدست و تمپلات رنگ استفاده نکنید چون حالت ابر و باد می‌شود.
  • رنگی که بر روی نایلون چاپ می‌شود حدوداً اختلاف رنگ ۱۰ درصدی خواهد داشت.
  • حدوداً ۵ درصد از سفارشات خراب می‌شوند که باید آن را لحاظ کرد.

کلام پایانی

استفاده از نایلون تبلیغاتی روشی محبوب و پر طرفدار است که امروزه مشاغل بسیاری از آن استفاده می‌کنند. با استفاده از این نایلون‌ها می‌توان کسب و کار خود را به طور وسیع و با کمترین هزینه تبلیغ کرد. برای این کار از چند مدل نایلون استفاده می‌شود که هر کدام مناسب یکسری تیراژ‌ها هستند. برای این کار از انواع چاپ استفاده می‌شود که در بالا به آن اشاره شد. ضمن آنکه با انجام این کار می‌توانید از مزیت‌های آن نیز بهره‌مند شده و در ذهن مشترکی ماندگار شوید.برای اطلاعات بیشتر در رابطه با نایلون های تبلیغاتی با نیک پلاست  همراه باشید . 

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: